De klant centraal

De klant centraal

Wat vind je zelf de lekkerste plek om iets te kopen? Daar waar er oprechte aandacht voor je is en waar het om jou draait, de klant. Gek eigenlijk dat dit in veel organisaties nog niet altijd vlekkeloos werkt. Klanten worden aan hun lot overgelaten of juist overladen met informatie. En een verwarde klant koopt niet. In deze training kijken wij samen met jou en jouw team naar het klantcontact in jouw organisatie. Wij leren je om goed bij de klant aan te sluiten, zodat hij het gevoel heeft in een warm bad te stappen.

Het resultaat van de training:

  • Je hebt het klantcontact in jouw organisatie in kaart gebracht
  • Je kent de verschillende gedragstypen en weet deze functioneel te benaderen
  • Je hebt goed in beeld waar de verbeterpunten zitten
  • Je weet hoe je deze verbeterpunten samen met jouw team door kan voeren
  • Er is meer plezier in het team door de fijne samenwerking en de uitgesproken verwachtingen
  • Jullie plezier, enthousiasme en vertrouwen in elkaar zijn voelbaar voor de klant
  • Klanten voelen zich thuis in jouw organisatie

Intake

Voorafgaand aan de training maken we een afspraak voor een grondige intake, waarbij wij ingaan op jouw persoonlijke vragen en leerdoelen en die van jouw collega’s. Deze worden verwerkt in de lesstof, zodat deze naadloos aansluit bij jullie praktijk.

Programma

De basis van het programma wordt gevormd door de leerdoelen en vragen van de deelnemers. In grote lijnen wordt er aandacht besteed aan onderwerpen als:

  • De communicatiedoelstellingen en -strategie van jouw organisatie
  • De huidige situatie
  • Wat drijft mensen in hun communicatie?
  • Wat drijft klanten?
  • Overtuigen door aan te sluiten bij de communicatiestijl van de ander
  • Klantcontact en after sales

Investering

De training De Klant Centraal wordt aangeboden als maatwerktraining. De inhoud en duur zijn afhankelijk van de eigen leerdoelen en de investeringsruimte.

Interesse? Neem dan vandaag nog contact op.